Rejestracja i logowanie

Problemy z rejestracją i logowaniem na Fooderze.

Czym się różni rejestracja przez e-mail od rejestracji przez Facebook?

Aby założyć konto, potrzebujesz aktywnego adresu e-mail lub konta w serwisie Facebook.

Mam problem z rejestracją przez Facebook

Upewnij się, że login (e-mail) i hasło, jakich używasz do logowania na Facebooku są prawidłowe.

Mam problem z rejestracją przez e-mail

Sprawdź, czy adres e-mail, który wpisujesz, nie zawiera błędów ani literówek. Po wpisaniu prawidłowego adresu, na Twoją skrzynkę trafi wiadomość z linkiem do aktywacji konta.

Wiadomość z linkiem do aktywacji konta nie dotarła na mój e-mail

Czy adres, który został podany podczas rejestracji na pewno nie zawierał błędów ani literówek? Jeśli podejrzewasz, że adres mógł być błędny, wypełnij formularz rejestracyjny ponownie, używając poprawnych danych.

Nie pamiętam swojego hasła. Co robić?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, skorzystaj z funkcji przypomnienia hasła. Odnośnik do niej znajdziesz pod formularzem logowania.

Jak zmienić hasło na Fooderze?

Aby zmienić hasło na Fooderze, zajrzyj do zakładki Twoje konto i skorzystaj z dostępnego tam formularza.

Nie mogę się zalogować przez Facebook

Twój problem może wynikać z chwilowych przerw w działaniu Facebooka. Takie usterki najczęściej są bardzo szybko usuwane, spróbuj więc po prostu odczekać chwilę i zalogować się ponownie.

Nie mogę się zalogować przez e-mail

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do logowania, skorzystaj z funkcji przypomnienia hasła. Odnośnik do niej znajdziesz pod formularzem logowania.

© 2017 Fooder – blog

Do góry ↑